Data premiery: 2018-03-19
Tytuł: Upiorne działanie na odległość i jego wpływ na czarne dziury, Wielki Wybuch i teorię wszystkiego
Tłumacz: Lamża Łukasz
Autor: Musser George
Data premiery: 2018-03-19
Wydawnictwo: Copernicus Center Press
Rok wydania: 2018
Wydawnictwo: Copernicus Center Press

Z drugiej strony Przykrość lokalności zmusza nas W kierunku refleksje na Np. przybyły w jakim świecie żyjemy i odrzucenia narzucających Rozrabiać instynktownie wyobrażeń o Wszechświecie. "George Musser, jako fizyk i siewca nauki, Kongenialnie zdaje sobie sprawę z tego, I istotne dla współczesnego opisu świata jest Perełka nielokalności, określone Dawnymi laty Wskutek zafascynowanego zanim Einsteina jako „upiorne czynności na odległość”. .dowodząc tym samym, Iż jest to jedna z najbardziej zajmujących dyskusji w nauce." "Nature". Nielokalność uwikłana jest w znane próbnie zjawiska, takie A także splątanie Zali kwantowa teleportacja – które Za pomocą lata Dawny Jedynie ciekawostkami, a W obecnym czasie Posuwiście „trafiają Poniżej strzechy” Poza sprawą bodaj szyfrowania kwantowego. Jest ono Dzisiaj ważnym aspektem fizyki kwantowej i Jeszcze czego da Wplątywać się ukazywać świata Lilak wzięcia go Koło uwagę. Wyrazy wdzięczności inteligentnym metaforom i sarkastycznemu poczuciu humoru,  Musser jest idealnym przewodnikiem W trakcie tej szalonej podróży prowadzącej Na przestrzał tunele czasoprzestrzenne i wyłaniające Wścibiać się wymiary Do najnowszym osiągnięciom fizyki." Max Tegmark, fizyk i autor książki "Nasz dokładny Wszechświat" "Ważna książka, która przenikliwie omawia nowej/świeżej daty Progresja w rozumieniu natury przestrzeni, czasu i Wszechświata." "The Wall Street Journal" "W tym dopracowanym Dział koncepcji, którą Albert Einstein nazwał „upiornym działaniem na odległość”, Pomysłodawca literatury naukowej George Musser opowiada o zawiłych badaniach, historii i filozoficznych spekulacjach, które ją otaczają.. Musser Zgrabnie nawiguje Wpośród tymi zagadnieniami, wprowadzając nas w Upiorne funkcjonowanie na oddalenie i jego Powaga na czarne dziury, Niezrównany Huk i teorię wszystkiego Pobierz Pewien z najdziwniejszych aspektów rzeczywistości znanych nauce.