Wydawnictwo: Wydawnictwo Zysk i S-ka
Data premiery: 2017-07-05
Rok wydania: 2017
Tłumacz: Amsterdamski Piotr
Tytuł oryginalny: The Universe In The Nutshell

Jego fascynująca intelektualna Incydent polega na próbie „połączenia ogólnej teorii względności Einsteina z ideą Feynmana Niejeden możliwych historii wszechświata, Ma się rozumieć Aby Dosłużyć się jednolitą teorię opisującą wszystkie zdarzenia we wszechświecie".Wraz z Hawkingiem docieramy Ku frontu nauki, Aby sprawdzić, Azaliż superstruny i p-brany stanowią ostateczne Wynik zagadki wszechświata.Wszechświat w skorupce orzecha jest obowiązkową lekturą dla wszystkich, którzy chcą Zmieścić coś w głowie wszechświat, w którym żyjemy.. Czytając książkę odniosłem wrażenie, Że Twórca opisuje spekulacje, a Wykluczone teorie naukowe. W nowej, Przebogato ilustrowanej książce, Hawking opowiada o najważniejszych odkryciach teoretycznych dokonanych od czasu opublikowania Krótkiej historii czasu. Foliał dla Niezwykle zainteresowanych.. Zapoznaje czytelników z aktualnymi badaniami w dziedzinie fizyki teoretycznej, w której Dogmat jest Tysiąckrotnie dziwniejsza Aniżeli fikcja, Jak również wyjaśnia w Stereotypowy Możliwość zasady rządzące wszechświatem.Podobnie Kiedy Niejeden innych uczonych Nauczyciel Hawking dąży Na poznania świętego Graala fizyki— teorii wszystkiego, która decyduje o losach kosmosu.W książce Makrokosmos w skorupce orzecha opowiada o swoich próbach rozwikłania tajemnic kosmosu — od supergrawitacji W stronę supersymetrii, od teorii kwantów Na teorii M, od holografii W stronę dualności.